suxiaoying

علائم اصلی CKD همان سندرم نفروتیک است، یعنی مقدار زیادی از پروتئین، چربی خون، ادم پیشرفته، یک بیماری خونی پروتئین کم است. علائم ادم در نرخ اولیه، ممکن است در صورت ظهور، پاها، معده توسط وضعیت پزشکی بیمار در آن است. من و به تمام بدن گسترش در یک وضعیت وحشتناک. من شنیده ام که چگونه بیمار است که از این که آیا برای معکوس کردن بیماری در برابر ادم و CKD. من به شما در حال حاضر توصیف کرد.
چرا ادم و یا در CKD ظاهر می شود؟
عملکرد تصفیه ایفا می کند، و سپس تخلیه متابولیت های بیش از حد آب اندازه گیری بدن، کلیه ها خواهد سوخت و ساز طبیعی را حفظ کند. هنگامی که کلیه ها در انواع یک بار تابع علت، کلیه از دست داده است آسیب دیده، نه مجاز به تخلیه و همچنین متابولیت و آب، I در بدن رسوب می کند. مایع تو پر از هر عضو می باشد، ادم ظاهر می شود. این است علت اصلی ادم به نظر می رسد در CKD. علاوه بر این، توانایی قفل پروتئین آب وجود دارد، پروتئین هنگامی که به بیرون درز، حجم Masu آب در بدن است. این یک علت ادم دیگر به نظر می رسد در CKD است.
بنابراین، ادم و CKD: آیا مطمئن هستید که می خواهید برای معکوس کردن بیماری چگونه؟
من به دکتر اگر غرب، answer'm دیالیز پرسید. اما من باور دارم که هیچ کس می خواهید برای انجام دیالیز. علاوه بر علائم تسکین، و از آنجا که همچنین انواع عوارض جانبی را فراهم می کند. مهمترین آن این است که شما نمی قادر خواهد بود تا در این بیماری تکیه می کنند و در همه در دیالیز. آسیب کلیوی است را متوقف کند، آن را حل و فصل برای تبدیل شدن به نارسایی کلیه اگر شما به دیالیز در دراز مدت رفتن است.
به تازگی، اسمز دارو درمان میکرو چینی نشان داده است اثر خوب در درمان بیماری های کلیوی است. CKD نیز شامل می شود. بر اساس طب سنتی چینی، این است که برای خارجی استفاده می شود. شما می توانید کلیه که از طریق آسیب دیده است که شما می توانید رگ های خونی گشاد می شوند تعمیر، دری به تراکم و التهاب خودداری کرد، پیاده کردن و مواد فیبر، و یا ارائه مواد مغذی به کلیه، شما می توانید عملکرد کلیه را بالا ببرد. دقیقا به عملکرد کلیوی طبیعی، شما می توانید ادم اساسی و CKD معکوس می باشد.
ادم و CKD شما: اگر می خواهید به درک اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به معکوس بیماری چگونه، پس از آن پیام، لطفا ارسال یک ایمیل به kidneydiseasetherapy @ yahoo.co.jp. من به شما ظرف 24 ساعت بهبود می یابند.

+نوشته شده در جمعه 31 مرداد 1393برچسب:CKD,CKD と ادم,ساعت11:30توسط xiaoying | |

شما به او پرسید، "آیا شما مواد غذایی است که پایین تر کراتینین بالا در بیمار کراتینین بالا همیشه. در واقع، شما در حال حاضر توضیح دهید؟ آیا مواد غذایی است که کراتینین بالا پایین وجود دارد.
متابولیت گوشت فیبر، کراتینین و از بدن از طریق متابولیت های کلیه و سموم بدن دفع می شود. سطح طبیعی کراتینین در مردان 0.6-1.2، 0.5-1.1 آن است اگر شما زن بودند. برای اینکه قادر به تخلیه بیش از حد کراتینین، کلیه سالم فعالیت بدنی نرمال حفظ کند. اما هنگامی که یک بار کلیه به دلایل مختلف آسیب دیده، GFR است به پایین، سم را نمی توان به عقب تخلیه، کراتینین افزایش می یابد. کراتینین افزایش یابد، چرا که کلیه آسیب دیده است. برای بیمار کراتینین بالا، رژیم غذایی مناسب به منظور از کراتینین خودداری کنند، در مقابل می تواند کراتینین بالا پس از همه آسیب کلیه شود، به جای ترمیم آسیب کلیه، فقط برای کاهش کراتینین بالا در رژیم غذایی قطعا ضروری است این بسیار غیر ممکن است.
برای کاهش کراتینین بالا، درمان معتبر هنوز هم تا به موقعیت خط پایین را اشغال کردند. در دیالیز درمان TsuneTadashi، من خواهد شد کاهش کراتینین بالا به درجه خاصی نیز، به طور موقت بالینی است. اما تنها دیالیز کافی نیست. دیالیز قادر به سموم (به عنوان مثال کراتینین، نیتروژن اوره) از مولکول تنها کوچک، هیچ راهی برای سموم دیگر وجود دارد. برای اینکه قادر به تخلیه سموم کامپوزیت به طور کامل ایمنی و مولکول های بزرگ و سموم از وزن مولکولی متوسط ​​یک تکنولوژی جدید به نام ایمنی خون و پرفیوژن خون و تصفیه خون است، و یک محیط خون پاک فراهم می کند.
خون آن چیزی است که خالص، آن را فراهم شرایط خوب برای درمان نشده. I ایمونوتراپی را توصیه خواهد کرد. درمان که به سردرگمی سیستم ایمنی بدن هدف، اثر خوب در کراتینین بالا بیرون آمد این. تقسیم به شش پله، ایمنی درمانی، تمیز کردن سیستم ایمنی، ایمنی مسدود کردن، تحمل ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی، این حفاظت ایمنی بدن است. من به تشخیص، درمان، و حفاظت از این ایمونوتراپی خلاصه. پس از شما تعمیر سیستم ایمنی بدن انسان خاص، به شما خواهد شد کاهش کراتینین بالا از زمین.
آیا می خواهید به درک که مفصل تر در مورد چگونگی کاهش کراتینین بالا، و سپس شما خوب به مشورت به طور مستقیم با دکتر آنلاین هستند، اما آن را درست به پیام است. این کمک می کند برای قرار دادن قدرت به تمام معنی.

+نوشته شده در جمعه 31 مرداد 1393برچسب:کراتینین بالا,ساعت11:28توسط xiaoying | |

بگو گلومرول FSGS از 50٪ یا کمتر ممکن است از پخت می شود. در مقایسه با دیگر بیماری های کلیوی هستند، به سختی به درمان، آن را به عود بیماری کلیوی نیز آسان است. بنابراین برای بیماران FSGS، نه تنها درمان موثر، آن را به پیش آگهی مهم تر است. من به شما در حال حاضر شرح داده شده؟ آیا درمان تا بهبود پیش آگهی از FSGS.
به غیر از به ماهیت خود بیماری، درمان (گلوکوکورتیکوئیدها، به عنوان مثال) درمان مواد مخدر و دیالیز در برابر FSGS بالینی همیشه Tadashi. این مجاز است برای از بین بردن علائم به طور موقت، این اقدامات کمتر خواهد بود که کراتینین بالا. شما نمی قادر خواهد بود تا در مورد آنچه که از FSGS زمینه ای می گویند تکیه می کنند. به جای صدمه به کلیه ها متوقف کند، ممکن است به عود طبیعی است. هنگامی که از این نقطه، و آنچه مشاهده شده برای تعمیر کلیه است که آسیب دیده است، به شما خواهد شد افزایش پیش آگهی از FSGS.
شما می توانید به این هدف در روش اسمز دارو درمان میکرو چینی برسد. و چیزهای کوچک اجازه نمی طب چینی، و می گویند که میکرو ارائه مواد تشکیل دهنده بیشتر موثر است. قرار دادن دو کیسه از آن و محل آن را در منطقه کمر بیمار. این است که به کلیه ها به طور مستقیم ماده فعال از طریق پوست بیمار و نفوذ تجهیزات ارسال، تعمیر کلیه است. که در آن از به کاهش علائم مختلف را از طریق که شما می توانید رگ های خونی گشاد می شوند، دری به التهاب و احتقان، پیاده کردن مواد فیبروز، و یا به مواد مغذی را به کلیه، به منظور ارتقاء خودداری عملکرد کلیوی بیشتر ضروری است چیزی. دقیقا را بازگشت به عملکرد طبیعی کلیه ها، شما در حال افزایش پیش آگهی.
با این حال، خود اسمز دارو درمان میکرو چینی خود استفاده کنید. قبل از استفاده از این روش درمانی، با استفاده از فن آوری تصفیه خون به ارائه یک محیط تمیز. بر خلاف دیالیز معمولی، یک اثر بزرگ، نه تنها از سموم کوچک مولکول، همچنین سموم کامپوزیت ایمنی بدن و مولکول های متوسط ​​و مولکول های بزرگ immunoadsorption درمان و تصفیه خون و پرفیوژن خون وجود دارد. فقط یک محیط خون پاک وجود دارد، من می تواند نشان دهد به طور موثر تر از روش اسمز دارو درمان میکرو چینی.
آیا می خواهید به درک اطلاعات دقیق تر در پیش آگهی از FSGS اگر، توسط پیام، لطفا ارسال یک ایمیل به kidneydiseasetherapy @ yahoo.co.jp. من به شما ظرف 24 ساعت بهبود می یابند.

+نوشته شده در پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:FSGS,FSGS の درمان,ساعت7:23توسط xiaoying | |

در زیر به بیماری مزمن کلیه، اگر شما توسط انواع علائم بیماری کلیه در سه ماه یا بیشتر گرفتار، CKD را می توان با بیماران CKD اگر یک نفر تشخیص داده میشود.بیماری های کلیوی جامع از همه، توکا PKD، نفروپاتی IgA در توکا، نفروپاتی دیابتی توکا، CKD مانند نفروپاتی فشار خون بالا است. است یکی از ویژگی های بیماری کلیه خود را از آنها وجود دارد، نیز از علایم معمول وجود دارد. بنابراین من آسان تلفیق است. برای این مشکل، شما تکنیک های تشخیصی چگونه در حال حاضر می خواهید برای تشخیص نوع CKD معرفی.
روش تشخیص 1. جفت پروتئین ادرار دقیقه: فن آوری های تشخیصی پیشرفته در بین المللی، که تشخیص نوع از سلول های اپی تلیالی پروتئین ادرار مورد تجزیه و تحلیل جزء بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت خاص بیمارستان، از طریق این تکنولوژی آسیب دیده است نه تنها این، شما همچنین می توانید میزان و منطقه آسیب دیده را تشخیص دهد.
2. ادرار به روش کلیه لوله های اپیتلیال تشخیص سلول: این هم یک مورد تست بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت خاص بیمارستان. را درمان علامتی و همچنین قادر به تعیین میزان خسارت از توبول های کلیوی.
3. میزان فیلتراسیون گلومرولی روش تشخیص پروتئین: این یک تکنولوژی است که از بیمارستان های معروف در خارج از کشور معرفی شده است. شما روشن شدن میزان آسیب عملکرد کلیوی از طریق این فناوری است. من نیز می تواند به نوع بیماری را تشخیص دهد. من دارو مناسب منجر شود.
چه تشخیص داده این بیماری و یا دقیق، شما می توانید از درمان های مناسب را انتخاب کنید. در بیماری از بیماران خود، درمان به ترتیب است. بر اساس تحقیقات بیمارستان دوازده سال بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت، ما به طور طبیعی اختراع سری درمان. به عنوان مثال، درمان با روش اسمز طب میکرو چینی، TCM درمان، استاز تئوری، تصفیه خون، درمان آن به گونه ای است که ایمونوتراپی. بر اساس طب سنتی چینی، شما می توانید به روش اسمز دارو درمان میکرو چینی خارجی استفاده کنید. TCM بر روی بیماری از هر دو داخلی و خارجی تکیه می کنند. در یک تکنولوژی جدید تصفیه خون، نظریه احتقانی خواهد خون در فن آوری طب چینی پاک.پرفیوژن خون، تصفیه خون، و جذب ایمنی شامل تصفیه خون.جبران کمبود دیالیز، و همچنین به عنوان مولکول های کوچک، این درمان می تواند ایمنی بدن سموم کامپوزیت ها و مولکول های بزرگ و متوسط ​​مولکولی تخلیه. علاوه بر این، آن را نه تنها به تسکین علائم، و برای تعمیر آسیب کلیه، به منظور بهبود عملکرد کلیه هدف ضروری است.
و در ارتباط با درمان موثر همراه با تکنیک های تشخیصی دقیق، قادر به کاهش این بیماری به درجه خاصی با تمام معنی، شما می توانید این بیماری را معکوس بیشتر است. آیا می خواهید به درک اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تشخیص نوع CKD اگر، برای تماس با دکتر اینترنتی به طور مستقیم، آن را درست به پیام است.

+نوشته شده در پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:CKD,ساعت7:20توسط xiaoying | |

در سال های اخیر، بیماران مبتلا به دیابت است که به تدریج افزایش می یابد. عوارض به عنوان مهم ترین بیماری دیابت، بروز نفروپاتی دیابتی نیز در حال افزایش در حالی که. همچنین، صرف نظر از نوع، کراتینین بالا همراه است، نفروپاتی دیابتی هیچ بیماری کلیوی استثنا است. در 5.3 کراتینین و نفروپاتی دیابتی: آیا می دیالیز شما اجتناب؟
بیشترین نشانه های قابل توجه نفروپاتی دیابتی و ادم، پروتئین دور به دلیل شسته شوند. نیز وجود دارد ضایعات فوندوس به طور کلی، فشار خون بالا و دیابت برای سالهای زیادی بین، و نیز همراه است. عملکرد نمایشنامه فیلترینگ، کلیه می تواند با موفقیت تخلیه متابولیت و مواد سمی در کلیه طبیعی بدن است. هنگامی که آسیب یک بار تابع فیلتر پایین است، من به کراتینین در معکوس بالا می برد. به می گویند که بیماری کلیوی کراتینین 5.3 نیز وارد مرحله چهار.
درمانی برای انواع علائم نفروپاتی دیابتی، شایع ترین بالینی در حال حاضر دیالیز است. و برای تخلیه متابولیت و سموم در خون را از طریق دستگاه دیالیز I، توان آرام خواهد شد، نفروپاتی دیابتی به درجه خاصی، کاهش کراتینین بالا. اما شما نمی قادر خواهد بود برای معکوس کردن بیماری از زمین در دیالیز. همچنین انواع عوارض جانبی است که توسط دیالیز طولانی مدت همراه است.
به تازگی، درمان به طور طبیعی یک سری نشان داده است اثر خوب در کراتینین 5.3 و نفروپاتی دیابتی است.مخفف از طب سنتی چینی، طب چینی خواهد دایره درمان، انما طب گیاهی، هیپرترمی، طب سوزنی، حمام پا، حمام پزشکی، TCM درمان و ناهار باشد. و رنگ دارو به پوست و دایره درمان، و پس از آن تخلیه شده از پوست از سموم در بدن است. قرار دادن کیسه در طب گیاهی است که به چیزهای کوچک بود، و آن را بر اندازه دور کمر از هیپرترمی بیمار است. سپس به کلیه ها به طور مستقیم ماده فعال از طریق تجهیزات اسمز ارسال می شود. شما می توانید کلیه تعمیر، شما می توانید عملکرد کلیه را بالا ببرد. من به سموم و متابولیت های موجود در روده معده انما طب گیاهی تمیز می کند. در درمان Chukuni خاص و قرار دادن یک سوزن در مسیر، طب سوزنی بر بیماری های ایجاد شده. حمام پا و یک حمام شیمیایی حتی اگر مواد سمی در بدن، من به ایمنی را افزایش دهد. و به ترمیم آسیب کلیوی از زمین، دیالیز، اجتناب کنند.
من فکر می کنم که به رسمیت شناختن اولیه به کراتینین 5.3 و نفروپاتی دیابتی وجود دارد در حال حاضر. اگر شما هر گونه مشکل اگر داشته باشد، با دکتر به طور مستقیم آنلاین، و شما خوب به آن پیام است.

+نوشته شده در شنبه 25 مرداد 1393برچسب:بیماری کلیوی ناشی از دیابت,دیالیز,ساعت5:58توسط xiaoying | |

من می گویم پنج مرحله نارسایی مزمن کلیه و نارسایی کلیوی end-stage دیر است. هیچ بسیار وجود دارد امکان پذیر است که شما وارد این راه پله، برای معکوس کردن بیماران مبتلا به بیماری به طور کلی. اما من و یا پیوند کلیه، و یا تمدید مدت زمان زندگی در دیالیز. اما کدام نیز با عوارض جانبی همراه است. بنابراین به نظر می رسد به همراه در اینجا و در حال حاضر؟ آیا ممکن است به گسترش زندگی بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه در درمان طبیعی پنج فاز.
مرحله پنج آخرین شکست پله کلیوی است، و نیز به پنج دوره تقسیم شده است. دلیل این است که شما در شیوه زندگی سالم را دنبال کنید و همچنین درمان مناسب شاید دریافت نمی کنید، آن را حل و فصل آن را به سبب از دست رفتن کارکرد کلیه در اغلب موارد است. توسط ارگان های تصفیه بدن، اگر آن را یک بار آسیب دیده، ابزار های مختلف را ضعیف کلیه است. عملکرد رقت و تابع تمرکز از توبول های کلیوی را کاهش داده است، مقدار ادرار غیر طبیعی خواهد بود.متابولیت و سموم خواهد شد را به بدن، عوارض تخلیه نمی شود و علایم مختلف رخ می دهد. در وضعیت پزشکی فرد، پروتئینوری، هماچوری، ادم، بیماری های دستگاه تنفسی، از جمله بیماری دستگاه گوارش اغلب خواهد شد.
توسط سموم رسوب در خون در دستگاه، به نام دیالیز خواهد شد علائم را تسکین دهد. اما انواع عوارض شامل. دیالیز فقط تنها علائم را تسکین دهد، اما مهمتر از شما می تواند هر چیزی را به کلیه انجام دهد. همچنین هر کسی پیوند مناسب کلیه، خواهد مدت زمان طولانی برای پیدا کردن یک کلیه انطباق با آن را.
بر اساس سال بسیاری از تحقیقات بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، من به طور طبیعی در سری دریافتند که درمان. به عنوان مثال، بر اساس یک داروی گیاهی به طور طبیعی، طب گیاهی نفوذ میکرو درمانی برای خارجی استفاده می شود. این است که به کلیه ها به طور مستقیم ماده فعال از طریق مسیر و پوست از بیمار ارسال می شود، شما می توانید از آسیب کلیه تعمیر، شما می توانید عملکرد کلیه را بالا ببرد.
این است که به شش مرحله تقسیم شده است، از تشخیص ایمنی، تمیز کردن سیستم ایمنی بدن، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی بدن، به حفاظت از سیستم ایمنی، و برای تعمیر سیستم های خاص شما به تدریج از بین برده ایم، می گویند که ایمونوتراپی و پس از آن بازسازی شده است.
من خواهد شد با استفاده از درمان احتقانی، TCM درمان، همچنین درمان تصفیه خون در غیر این صورت. آیا می خواهید به درک اطلاعات مفصل تر اگر، در پیام، و شما خوب یک ایمیل به kidneydiseasetherapy @ yahoo.co.jp برای ارسال هستید. در اینجا این است که برای کمک در حالی که داشتن تمام وقت سرگرم کننده است.

+نوشته شده در شنبه 25 مرداد 1393برچسب:نارسایی مزمن کلیوی پنج,نارسایی مزمن کلیوی,ساعت5:56توسط xiaoying | |

به تدریج از دست داده و عملکرد کلیه (CKD) به بیماری مزمن کلیه، انواع بیماران را از CKD رنج می برند. در مقایسه با طب غربی، TCM درمانی که اثر بهتری در درمان CKD را نشان می دهد. طول می کشد به مدت طولانی قبل اثر بیرون می آید. برای این مشکل، کارشناسان از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری درمان طبیعی اختراع شد. و شما شش درمانی که هدف آن CKD از هم اکنون معرفی.
اول، هیپرترمی
هیپرترمی برای خارجی استفاده می شود. من را به کلیه طب سنتی چینی به طور مستقیم از آن پس چیزهای کوچک ارسال می شود. توسط سموم بنابراین، تعمیر عملکرد کلیه است. شما می توانید علائم را با تکیه بر این بیماری از زمین را کاهش دهد.
دوم، دایره درمان
هدف ما از مطالعه خارج می شود یک عامل کشنده در بدن، این درمان. من اغلب به عنوان یک بیماری کلیه درمان های جانبی و فرعی این استفاده می شود.
سوم، حمام شیمیایی
پزشکی به کلیه از پوست از طریق سیستم مسیر نفوذ کند. به منظور تشویق گردش خون و سموم.
چهارم، حمام پا
این اجازه می دهد تا شما را به در بیماری کلیه از طریق تکیه که به ترویج مراقبت از کلیه ها در این درمان ها است. از آنجا که نقاط مختلف پا وجود دارد.
پنجم، چینی نوشیدنی طب گیاهی
این شما می توانید گردش خون از طریق که نوشیدن طب گیاهی ترویج، و یا برای تمیز کردن تراکم.
ششم، انما طب گیاهی
با هدف به تخلیه آب در بدن، به شما اجازه بازگشت به عملکرد طبیعی Tchoyi.
آمدن از داروهای گیاهی طبیعی، را انتخاب کنید عاقلانه این داروها. با درمان بالینی، یک اثر خوب در درمان بیماری های کلیوی این درمان وجود دارد. و عوارض درد هیچ ندارد. آیا می خواهید به درک اطلاعات مفصل تر اگر، در پیام، و شما خوب یک ایمیل به kidneydiseasetherapy @ yahoo.co.jp برای ارسال هستید. من به شما ظرف 24 ساعت بهبود می یابند

+نوشته شده در جمعه 24 مرداد 1393برچسب:بیماری مزمن کلیه, CKD,ساعت6:28توسط xiaoying | |

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در که از پروتئین رنج می برند و بسیاری آیا شما می خواهید برای تحت تاثیر قرار نفروپاتی IgA در پیش آگهی در مورد این مشکل پروتئینوری نگران خواهد بود. به منظور بهبود پیش آگهی نفروپاتی IgA در، آن است که به درک عامل مؤثر بر پیش آگهی نفروپاتی IgA نداشتند.
عوامل موثر بر نفروپاتی IgA چه تاثیر می گذارد؟
1. درمان
IgA نفروپاتی این بیماری سیستم ایمنی بدن است. بنابراین شما قادر خواهید بود به دقت افزایش ایمنی، به این بیماری از زمین تکیه خواهد بود. بالینی، درمان رایج است که با هدف نفروپاتی IgA در دیالیز است. این بهترین درمان است. در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، هستند بسیاری از درمان های طبیعی است که هدف آن بیماری کلیه وجود دارد. درمان از ویژگی های ما درمان میکرو اسمز طب گیاهی است. ما می خواهیم به درک چگونگی زمانی که شما در نفروپاتی IgA در میکرو چینی پزشکی درمان به روش اسمز تکیه می کنند، لطفا ارسال یک ایمیل به kidneydiseasetherapy @ yahoo.co.jp.
طرح 2. غذا
رژیم غذایی نقش شخصیت مهم در درمان نفروپاتی IgA نداشتند. وعده غذایی مناسب اجازه دهید من به تاخیر انداختن سرعت فیبروز کلیوی اونا، من به عوارض جلوگیری می کند. برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA و طرح وعده غذایی آنها باید از پروتئین با کیفیت خوب، باید آن را به مقدار زیادی از ویتامین کم پتاسیم، کم سدیم، فسفر کم، گیاهی و فیبر بالا باشد. آیا می خواهید طرح وعده غذایی به درک اگر شخصی، لطفا پیام. من یک ایمیل در اسرع وقت ارسال می کند.
عوارض و نشانه 3.
عوارض با انواع علائم علت اصلی که پیش آگهی بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در تاثیر می گذارد.پروتئینوری یک علامت شایع نفروپاتی IgA در است. آن را نیز به سختی درمان و تشدید این بیماری اگر شما به خوبی اگر پروتئین محفوظ است. پس از آن شروع به برای درمان پروتئین برای بهبود پیش آگهی نفروپاتی IgA در مورد استفاده قرار گیرد.
بزرگتر یا مساوی به روشن و به تحت تاثیر قرار نفروپاتی IgA در پیش آگهی، پروتئینوری اساس درمان زودرس مورد نیاز است.
علاوه بر درمان میکرو چینی اسمز پزشکی، ایمونوتراپی، نظریه حالت سکون، مانند TCM درمان نیز معروف است. می خواهم به درک درمانی از این، و سپس شما خوب به مشورت به طور مستقیم با دکتر آنلاین، اگر شما پیام، و شما خوب یک ایمیل برای ارسال هستید.

+نوشته شده در جمعه 24 مرداد 1393برچسب:نفروپاتی IgA در,ساعت6:26توسط xiaoying | |

با توجه به بررسی، افراد مسن برای تبدیل شدن به نارسایی کلیه خواهد شد بیش از به طور قابل توجهی با افراد جوان در 

مقایسه با. چرا من به شما قدیمی برای تبدیل شدن به نارسایی کلیوی در حال حاضر توضیح دهید؟ آیا شما بیشتر است.
من با انواع بیماری ها 1 همراه هستم.
بروز تصلب شرایین بین مرد قدیمی است. I نشان می دهد که عروق کلیه تنگ 16-42٪ از سالمندان از بیماری عروق کرونر قلب رنج می برند. نفروپاتی ایسکمیک به علت اصلی نارسایی مزمن کلیه در افراد مسن است. دیابت یکی از عوامل عمده برای کاهش عملکرد کلیه از افراد مسن است. نرخ برای تبدیل شدن به نارسایی حاد کلیه فراتر از 3.5-8٪ از انسان عادی است. بروز زیرا بین قدیمی بیماری مرد پروستات بزرگ شده، سنگ های دستگاه ادراری و بیماری مثانه بالا است. علاوه بر این، نارسایی قلبی است، مانند فشار خون بالا، و هایپراورسمی.
خطر نارسایی کلیوی 2. افزایش خواهد یافت
توانایی سدیم به حفظ توبول های کلیوی و عملکرد فیلتراسیون گلومرولی از پیرمرد کاهش می یابد، میزان مایع رواناب نامناسب مصرف، استفراغ، اسهال، خونریزی از دستگاه گوارش، عفونت، و نارسایی قلبی افزایش خواهد یافت. نرخ فیلتراسیون گلومرول را کاهش داده است، کلیه ها توانایی تخلیه متابولیت و مواد مخدر را کاهش دهد. علاوه بر این به نوشیدن دارو در دراز مدت، اگر شما دارو مصرف نکنید در صورت لزوم، پیرمرد را به کلیه ها آسیب برساند.
مشکل 3. گلومرولی
با توجه به افزایش سن، گلومرولی فیزیولوژیکی درمان خواهد شد. توبول های کلیوی آتروفی. برای کاهش تدریج فیزیولوژی کلیه، عملکرد متمرکز نیز در حال سقوط.
برای نارسایی کلیه قدیمی، درمان به موقع و موثر ضروری است. در درمان، که هدف آن اختلال سیستم ایمنی بدن، یک ابزار سحر و جادو به نارسایی کلیوی قدیمی که ایمونوتراپی وجود دارد. است مرحله شش با هم، ایمنی درمانی، تمیز کردن سیستم ایمنی، ایمنی مسدود کردن، تنظیم سیستم ایمنی، محافظت از سیستم ایمنی بدن وجود دارد، تحمل ایمنی این شامل. تشخیصی به طور کلی، درمان حمایت می کند.
همچنین، بر اساس طب سنتی چینی، طب گیاهی درمان میکرو اسمزی، از خارج استفاده می شود. شما می توانید رگ های خونی گشاد می شوند، دری به التهاب و احتقان، ماده فیبروز پیاده کردن خودداری کرد، و یا با ارائه مواد مغذی به کلیه، و به تعمیر کلیه است که آسیب دیده است، و افزایش عملکرد کلیه کاهش یافته است.
بر اساس طب سنتی چینی از همه، شما می توانید در نارسایی کلیه در طرح جدید این درمان دو تکیه می کنند. و عوارض جانبی کوچک است، آن پیر مرد صدمه نمی زند.
آیا می خواهید به درک اطلاعات بیشتر در نارسایی کلیه از افراد مسن، به تماس با دکتر اینترنتی به طور مستقیم، آن را درست به پیام شما اگر است. من به شما ظرف 24 ساعت بهبود می یابند.

+نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1393برچسب:نارسایی کلیه,ساعت12:15توسط xiaoying | |

توفو فکر می کنم غذای خوب همیشه، آن را به بدن سودمند است اگر شما مقدار زیادی غذا بخورند. با این حال، با توجه به PKD، شما همچنین شما با این مشکل مختل؟ اگر به شما آسیب برساند اگر شما مصرف بیش از حد سویا خوردن، این جمله احتمالا کمک خواهد کرد.

در واقع برای بیماران PKD، شما بدن بزرگ آسیب برساند اگر شما مصرف بیش از حد سویا خوردن:
من 1. تصلب شرایین تحریک کند.
شامل متیونین غنی، پنیر سویا به سیستئین تبدیل شده است و تحت تاثیر آنزیم. بنابراین شما باید از آسیب به اندوتلیوم عروق از دیواره شریان، تری گلیسیرید و کلسترول، بنابراین در دیواره عروق رسوب می شود، تصلب شرایین تشکیل می شود.
من 2. نقرس تحریک کند.
نقرس حاوی مقادیر زیادی از پودینگ است، برای بیماران به اسیدیته هماچوری و افزایش بیماران نقرس سیستم برخوردار نیست متابولیسم پورین، و ترویج توسعه از نقرس و خوردن بیش از حد توفو.
من به فقیر 3. ید منجر شود.
فلوس است شامل سویا، من به سوخت و ساز بدن ید در سرعت بدن تحریک کند. این ممکن است به ید فقیر منجر شود اگر شما مقدار زیادی از توفو خوردن.
من یک بار در 4. کلیه را.
در شرایط عادی، پروتئین گیاهی مصرف از سوخت و ساز بدن می شود، اغلب مواد زائد نیتروژن دار خواهد شد. سپس از بدن از طریق کلیه ها دفع می شود. تبدیل شدن به سالمندان به طور خاص، زیر ظرفیت تخلیه Masu لی از کلیه است. اگر شما اهمیتی نمی دهند اگر رژیم غذایی، با افزایش زباله های نیتروژن با تمام معنی، مصرف بیش از حد پروتئین های گیاهی می دهد بار بر روی کلیه ها. هیچ خوبی در این بدن وجود دارد.
من 5. عملکرد جنسی تاثیر می گذارد.
مطالعات، مواد شیمیایی گیاهی موجود در سویا آسیب خواهد سدیم مرد بزرگ و عملکرد جنسی در زنان.
به طور کلی، هیچ خوبی در PKD بیماران توفو وجود دارد. بهتر است محدود است که هنوز هم خوب است.
وعده های غذایی تنها کمک عمل است البته بازی، من به سرعت زوال تاخیر از بیماری دهید. آیا می خواهید برای درمان این بیماری اگر هنوز هم هر چیزی درمانی معتبر دیگری.
مخفف از طب سنتی چینی، TCM درمان شامل مراحل هفت با هم. این یک گیاه درمانی طب دایره، هیپرترمی، انما گیاهی طب، طب سوزنی، حمام پزشکی، حمام پا، نوشیدنی است. و به ترمیم آسیب کلیوی از هر دو داخلی و خارجی، این درمان ها خواهد شد عملکرد کلیه را افزایش دهد. من کیست از PKD کوچک.
آیا می خواهید به درک اطلاعات مفصل تر اگر شما پیام، لطفا ارسال یک ایمیل به kidneydiseasetherapy @ yahoo.co.jp. من به شما ظرف 24 ساعت بهبود می یابند.

+نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1393برچسب:بیماران PKD,ساعت11:41توسط xiaoying | |